Vanliga frågor

Var är ni lokaliserade?

Vårt huvudkontor är beläget i Köpenhamn, men vi har även filialer eller kontor över hela Europa. Du kan hitta vår närmaste plats på vår webbplats eller genom att kontakta vår kundtjänst.


Hur kan jag kontakta er?

Du kan nå oss via sportfiskarnsweden@gmail.com och via kontaktformuläret under “Kontakta oss”. Vi garanterar dig svar inom 48h när du använder kontaktformuläret.  


Vad är era öppettider?

Vi har öppet dygnet runt årets alla dagar. 


Vilka betalningsmetoder accepterar ni?

SportFiskarn accepterar flera betalningsmetoder, inklusive Klarna, kreditkort (Visa, MasterCard, etc.), banköverföring och PayPal . Du kan välja den betalningsmetod som passar dig bäst vid kassan.


Vad är er returpolicy?

Vi har en generös returpolicy som ger våra kunder möjlighet att returnera produkter inom 14 dagar efter mottagande av paketet. 


Vad skiljer er från era konkurrenter?

Vad som särskiljer oss från konkurrenterna är att SportFiskarn är en originalprodukt, samt vårt engagemang för miljön. Vi strävar efter att ständigt överträffa förväntningarna och leverera enastående värde till våra kunder.


Har ni några pågående kampanjer eller erbjudanden?

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att hålla dig uppdaterad. Vi har just nu vår största kampanj hittills som ger dig 30% rabatt och fri frakt på hela ordern. 


Hur kan jag bli en återförsäljare eller samarbetspartner med ert företag?

Om du är intresserad av att bli återförsäljare eller samarbetspartner, vänligen kontakta vår samarbetsavdelning på sportfiskarnsweden@gmail.com. Vi ser fram emot att diskutera möjligheter att samarbeta med dig.


Har ni ett hållbarhets- eller miljöansvar?

Ja, vi är starkt engagerade i hållbarhet och miljöansvar. Vi strävar efter att minska vår miljöpåverkan. Du kan läsa mer om vårt hållbarhetsarbete under “Hållbart arbete”


Lämnar ni någon garanti på era produkter?

Självklart gör vi det! Vi är stolta över våra produkter och dess kvalité och ger därför dig som kund 3 års garanti på alla produkter.